pondělí 28. dubna 2014

Svět už nikdy nebude jako dřív - iQLANDIA

"Svět už nikdy nebude jako dřív". To je jedna z mnoha hlášek iQLANDIE - mého nynějšího zaměstnání. A svět už nikdy nebude jako dřív ani pro mě. Teď po mém návratu do práce se změnil razantně. Dnes je tomu přesně měsíc, co se naše science centrum otevřelo a já jsem na celý tým moc pyšná. 

18. února jsem nasedla do rozjetého vlaku, který se blížil k první stanici (k otevření 28. března). A vystupovat se mi z něho rozhodně nechce. 

Pokud ještě nevíte, co to iQLANDIA je, tak se podívejte zde. Nebo mrkněte na prezentační videoklip, za který vděčíme panu Brabcovi. Přikládám ho prozatím jako další článek.


A co se tedy změnilo?

- nestíhám
- ráno diskutuji s Nikčou, proč že musí do školky
- tím pádem doražím na ranní porady se zpožděním
- nestíhám
- odpoledne přicházím pozdě (díky Bohu za mamku, která mi Nikču vyzvedává)
Tuhle fotku asi nikdy na prezentačních materiálech neuvidíte, protože jsme tam JÁ a ROBOT ještě před dokončením expozic. Ale kluci z Dvadva odvedli na všech fotkách skvělou práci.

- nestíhám
- občas vařím (řekla bych, že více než na mateřské :-))
- užívám si volné chvilky s Nikčou
- o víkendu přepínám na režim "máma" 
A jsem prostě šťastná...

Nikča už za mnou byla a prozatím se ji nejvíc líbí náš "maskot" robot Thespian a expozice s Legem, dostat ji domů mi dalo pěknou práci.

Doufám, že se s vámi v iQLANDII potkám. A pokud už jste tam náhodou byli, tak budu ráda za komentáře.

1 komentář:

  1. Ahoj Dinčo, musí to být velká změna vrátit se po mateřské do práce. Já zatím chodím jen na záskoky a tak je to pohoda a je to bez stresu http://hananadovolene.blogspot.cz/2013/09/navrat-do-prace.html
    Taky děkuji za tip na výlet. Až Jari trochu povyroste, určitě se do iQlandie zajedeme podívat. Zatím je fakt prcek.

    OdpovědětVymazat