pondělí 10. února 2014

Poslední týden na mateřské - jak si ho užít?

Jak si užít poslední týden na mateřské, bych věděla úplně přesně. A bylo by to jinak, než co se chystám napsat :-) 

Sbalila bych rodinu a vyrazili bysme za bráchou do Řecka. Ale takhle se sbalil jen Luky a vyrazil na hory. Tak máme s Niki dámskou jízdu.

A co všechno jsme si naplánovaly?


Niki dopoledne školku, po třetí hodině jí vyzvednu a budeme si užívat:
- 2x plavání 
- valentýnské tvořivé odpoledne - když se v pátek vrátí tatínek, tak pro něho na Valentýna budeme mít dáreček
- v pátek přijede táta, tak si snad užijeme odpoledne společně
- no a zbývá už jen volné úterý a to jsme napůl domluvené s Milčou a Káťou, že si s dětmi někam vyrazíme (že by cukrárna s dětským koutkem:-)

Tak to jsou naše odpoledne, ale co musím stihnout za dopoledne? Raději si to sem dám, ať to mám černé na bílém a v neděli pak vyškrtám to, co jsem doopravdy stihla:

- dnes tříletá prohlídka - tu stihnout musíme :-)
- připravit Lukymu nějaké rozpočty do práce
- uvítat Páju s Emčou, které přijedou na poslední dopolední návštěvu (pak už jen odpoledne nebo o víkendu)
- zaplatit školkovné
- poslechnout si jednu z přednášek na Týdnu partnerství


- vyklidit pytel, který mám pod postýlkou už tři roky (nebojte není s odpadkama)
- omýt okna, protože jinak na to už čas nebude
- zjistit si přefinancování hypotéky
- přepsat auto, které jsme pořídili, abych s ním jezdila do práce
- dojít si pro výpis z rejstříku trestů, který potřebuji v práci doložit
- uklidit chodbu, jsem v tom lempl a dělá ji pořád sousedka
- poslat fotky na voucher ze slevomatu, protože mi za 14 dní propadne
- udělat si úkoly z angličtiny
- vyluxovat na půdě, kde věším prádlo, ať mi pořád nepadá do toho prachu
- vyklidit ze skříní Nikčino malé oblečení
- uklidit dva šuplíky v kuchyni, které jsou tak rozházené, že v nich mouku hledám pět minut
- a s trochou štěstí a času si dojít na pedikúru
- reklamovat Nikčinu knížku, která už rok nefunguje (na té mateřské není pořád na nic čas :-)
- koupit si džíny (to asi rovnou dávám do nestihnu, protože se mi nic nechce zkoušet:-) 
- vyzvednout Nikče trička, která jsem koupila na facebookovém bazárku: Bazárek KOS. Klára má moc hezké věci a při každém vkladu je těžké odolat.

- no a v pátek bych chtěla stihnout poslední dopolední kávičku s Káťou od Ondráška. Ondra je dopoledne v Broučkách a tak můžeme vyrazit :-) 

Ufff, je toho spousta (a to jsem nevypsala úplně všechno), takže ze všeho nejdřív bych měla vypnout počítač, abych stihla alespoň část...

Žádné komentáře:

Okomentovat