středa 22. ledna 2014

Souboj - Bepanthen Krém proti striím versus Elasti-Q


Ná vánoce jsem byla asi hodná. Ještě jsem to tu nepsala, ale dostala jsem spoustu dárků. A mezi nimi i dva rivaly - Bepanthen Krém proti striím a Elasti-Q. To jsme se ještě celá rodina těšili na další miminko. Už jsem končila třetí měsíc a tak se rozhodli mě obdarovat. 

Od listopadových narozenin jsem měla doma Bepanthen Krém proti striím a k němu na vánoce přibyl Elasti-Q.

A proč o nich píši, když už miminko nečekáme? Protože jsem se rozhodla je objektivně porovnat, aby jste vy - maminky v očekávání měly možnost srovnání, když se budete rozhodovat, který si pořídit.

Jdeme na to:

HLAVNÍ SLOŽENÍ
Bepanthen Krém proti striím (BKPS)- trojí efekt (výtažek z tropické rostliny - pupečníku asijského, dexpanthenol + glycerin a olivový olej)
Elasti-Q (E-Q)- kyselina hyaluronová, D-panthenol, elastin a vitamín E

APLIKACE
BKPS - výrobce doporučuje 2x denně, aby se dosáhlo efektivního výsledku
E-Q - výrobce doporučuje spodní bříško promazávat tak často, jak jen to bude potřeba. Ostatní místa 2x denně. Dle mého laického soudu to znamená, že na docílení efektivního výsledku se mažete téměř pořád.

CENA (přes heureka.cz)
BKPS - od 297 - 389 Kč
E-Q - od 129 - 188 Kč (jedná se o original, poté je ještě exclusive od 239-333 Kč, ale ten nemám, tak ho zde nemohu porovnat)

MNOŽSTVÍ
BKPS - 150 ml
E-Q - 200 ml
Díky jejich rozdílné konzistenci jsem použila daleko méně BKPS na celou plochu (u mě je to větší plocha :-), než E-Q. 

ROZTÍRATELNOST
BKPS se roztíral a vstřebával lépe než E-Q.

DÁVKOVÁNÍ a BALENÍ
Bepanthen Krém proti striím
Díky aplikátoru se dávkuje po malém množství. Navíc doba spotřeby je delší než u Elasti-Q. Což mnohé z vás neocení, protože si za dobu těhotenství budete muset koupit více než jeden krém (pokud budete mazat opravdu důsledně). Ale když se vám stane to, co mě a o své miminko přijdete (což samozřejmě NIKOMU nepřeji), budete rády, že vám krém bude účinkovat déle.

Elasti - Q

Je v tubě, bez aplikátoru. Svádí to k tomu vymáčknout více, než méně. Zarazila mě doba použitelnosti šest měsíců od prvního otevření. Ale dá se otevřít už v drogerii a vyzkoušet ho, protože nemá žádnou ochranou zátku. Tak doufám, že ten můj nikdo nezkoušel a já byla první. A může ho použít některá z mých kamarádek.

VŮNĚ
V té oba dva nezklamaly. Nejsou nijak zvlášť parfemované.

PNUTÍ
Ve třetím měsíci těhotenství ještě nepoznáte:-) Zkusím otestovat na kamarádkách ve vyšším stádiu těhotenství.

a SOUBOJ VYHRÁVÁ?

U mě jednoznačně Bepanthen Krém proti striím.

Ať už se rozhodnete jakkoliv, tak vám přeji, ať vám daný výrobek zabere a strie vás netrápí!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat